Defneannesi_ A 😅🤣☺️🤣😂 Klavye dili farklıdır canım insanlar Anne 😅 yani yorgunlar ve kültür farkıda var burada sadece 81 il değil Farklı kıtalardan da insanlar var bence yaptığınız bencilce bırakın insanlar özgürce kendi derdini anlatabilsin bu arada demeden edemeyeceğim KPSS de Türkçeden full çektim . 2014 ygs de Türkçeden sadece 1 yanlışım vardı 1 tanede boşum ☺️ Ayrıca lise hayatı boyunca dil anlatımım ve edebiyat dersim 5’ten aşağı gelmedi ama ona rağmen kimseyi düzeltmeye çalışmadım kendim bile klavye dilinde hiçbir kurala uymuyorum ☺️ Çünkü burda herkes Üni mezunu değil yada herkes doktora yapmış değil☺️İnsanların hayatına böyle dokunuşlar yapmayın kalıcı olmuyorsunuz aksine kırıcı oluyorsunuz . Çünkü burda Lazı, Kürdü, Türk’ü , Azeri’si her çeşit insan var . Herkesin Lehçesi farklı yani kimi Hayla der kimi Hâlâ der bu sadece Okul dilinde geçerlidir .Gerçek hayatta De’nin ayrı yazılımı kimseye bir şey katmaz..Sadece resmi kurumlarda ve Sınavlarda bir önem taşır.. Burada insanlar ne zorluklarla büyümüş bilemeyiz ama insanlar okuyamamış diyede derdini sorununu anlatmasın mı 😀