Zuzupoyraz Kuzum35 ben çalışıyordum. Emzirme ödeneği alabilmek için doğum tarihinden önceki 15 ay içinde en az 120 gün prim ödenmiş olması lazım
Nefest Berenalp ödemenizi aylık olarak mı aldınız acaba, bende dogum iznindeyim. 700 küsür lira yattı ama baska odeme gorunmuyo, muhasebeci toplu yatıcak sanırım dedi. Sizİm iş yeri nası yapmıstı aylık kalmak için bilginiz var mı acaba
_minik_anne_ Zuzupoyraz emzirme ödeneği nereye yattı peki onu nerden aldınız bir bilgim yok onun için soruyorum Doğum parası yatmadı hala ödeme aşamasında diyor emzirme parası da mı PTT ye yatıyor
Zuzupoyraz _minik_anne_ emzirme parası kendi banka hesabıma yattı oda normalde pttye yatırılır benim banka hesabım tanımlı olduğu için oraya yattı.
Kbrbydk Hilalamine 9 martta doğum yaptım. Geçen cuma günü eşimin adına ptt ye yatmıştı.eger çalışmıyorsanız eşiniz ptt den bir sorgulatsin. Onun adına yatmış olabilir
Mevicka Haticemree pttye yatıyor. E devletten kontrol ediyorsun. Arama bölümüne doğum yardımı yazınca çıkıyor sorgulama ekranı yatıp yatmadığı ordan takip edebiliyorsun veya herhangi bi ptt şubesinden sorgulatabiliyorsun
Haticemree Mevicka esim de yaptı da basvuru doğum parasi için hastane bildiriliyor sağlık bakanlığına demis. Sizler ayrı basvuru yaptnz mı acaba sadece sut parası için evrakla başvuru yapti eşim.
Mevicka Haticemree ben süt parası için başvuru yapmadım çünkü doğumdan önce çalışmadığım için iş günü kaydım yok sadece aile ve sosyal politikalar bakanlığının doğum yardımına başvurduk oda zaten herkesin başvurduğu şey doğum belgesiyle yapılan
Hmzamom Zuzupoyraz cnm bnm esim askeri personel dogum yardimini bugün aldim 300 tl başka ne parası oluodu bilgin var mi
Zuzupoyraz Hmzamom emzirme ödeneği vardı canm bir de bu yıl için 202 tl doğum yapınca yatırılıyor direk
Hmzamom Zuzupoyraz ona başvuru yapilio mu cnm ve eşin üzerine mi yatio acaba eşim askeri personel olunca bi ay ekstra 180 lira fazla yatmıştı acaba o para mi o direkt yatio
Zuzupoyraz Hmzamom eğer sen çalışmıyosan eşinin asına yattıysa bir de 2019 da doğum yaptıysan o 180 tl büyük ihtimalle emzirme ödeneğidir canım ama 2020 de yaptıysan doğumu 202 tl yatması lazım. Ona başvuru yapmıyosun doğum yapınca direk sgk dan ya banka hesabına veya ptt ye yatırılıyor.
Hilalamine Kuzum35 neden yatmadı acaba işedi tarihte doğum yapan arkadaşla yatmış anlamadım neye göre yatırıyorlar
Kuzum35 Hilalamine onu bende merak ediyorum aralıkta doğum yapan arkadaşında yatmamis hâlâ ama şubatta doğum yapan almış parasini ilginç😐 belki şehirden dolayi olabilir
Kuzum35 Hilalamine onu bende merak ediyorum aralıkta doğum yapan arkadaşında yatmamis hâlâ ama şubatta doğum yapan almış parasini ilginç😐 belki şehirden dolayi olabilir