Kuzum35 Hilalamine onu bende merak ediyorum aralıkta doğum yapan arkadaşında yatmamis hâlâ ama şubatta doğum yapan almış parasini ilginç😐 belki şehirden dolayi olabilir
Kuzum35 Hilalamine onu bende merak ediyorum aralıkta doğum yapan arkadaşında yatmamis hâlâ ama şubatta doğum yapan almış parasini ilginç😐 belki şehirden dolayi olabilir
Koalina Hilalamine PTT’den çekiliyor oraya gidin isterseniz belki e devlette görünmüyordur bende 3 şubatta Doğum yaptım bende bakıcam bi ara
Zuzupoyraz Hmzamom eğer sen çalışmıyosan eşinin asına yattıysa bir de 2019 da doğum yaptıysan o 180 tl büyük ihtimalle emzirme ödeneğidir canım ama 2020 de yaptıysan doğumu 202 tl yatması lazım. Ona başvuru yapmıyosun doğum yapınca direk sgk dan ya banka hesabına veya ptt ye yatırılıyor.
Anne111 Zuzupoyraz eğer çalışmıyorsak emzirme ödeneği sgk li olan eşe yatıyor demi eşiniz bu parayı nerden cekiyor
Zuzupoyraz Anne111 evet çalışmıyorsanız eşinize yatıyor. Ptt den çekebilir ya da banka hesabı e devlete tanımlıysa ordan çekebilir.
Anne111 Zuzupoyraz teşekkürler bunun için başvuruya gerek yok demi hastane bildiriyor galiba doğum parası için başvurduk ama süt parası için basvurmadik
Nefest Berenalp ödemenizi aylık olarak mı aldınız acaba, bende dogum iznindeyim. 700 küsür lira yattı ama baska odeme gorunmuyo, muhasebeci toplu yatıcak sanırım dedi. Sizİm iş yeri nası yapmıstı aylık kalmak için bilginiz var mı acaba
Berenalp Nefest Ben aylık almayacağım toplu alacağım bunlar emzirme ödeneği ve süt parasıydı şimdilik 1500 ve 200 TL para aldım Aylık almak için sgkya başvurmak gerekiyor demişti bizim muhasebeci
Seda_123 Hilalamine 16 ocakta doğum yaptım süt parası başvurduktan 1 hafta sonra yattı 200 lira çocuk parası daha yatmadı ama bekliyorum
Erv Emin_e bilmiyoeumki bende e deetten bakiyorum odeme asamasinda diyo ama bize verilen kagitta verilen tarihte ptt ye gidip parayi alabilirler dio