Merhaba doğum yardımı ile emzirme ödeneği aynı şey değildir. Emzirme ödeneği doğum yaptığınızda yatırılır. Ben 2 ocak da doğum yaptım emzirme ödeneği hemen yatırıldı, 2020 yılı için emzirme ödeneği 202 tlydi. Daha sonra doğum yardımı 300 tl için aile ve sosyal politikalar müdürlüğüne başvurdum. Bu doğum yardımı da ptt ye yatırılmaktadır. E devlet üzerinden bakılıyor. Fakat benim ödeme aşamasında diye bildirim geldiğinde ücretim yatırılmıştı. Ptt den doğum yardımı için geldim derseniz yardımcı olurlar.