Ben yaptırmamıştım fakat çok pişmanım keşke yaptırsaydım kızım 8 ay 25 günlük rota virüsüne yakalandı inanın o kadar zor bi hastalık ki.. yavrum günlerdir ne yemek ne şu ne anne sütü hiç bişey yemek istemiyor sürekli kaka yapıyor su kaybından damarı bulunamadı ateş 39dan düşmüyor kısacası yavrum neler çekti 1 haftada eridi. İmkanınız varsa demiyorum, çünkü şimdiki aklım olsa her ne durumda olursam olayım yaptırırdım 😔