Çok pahalıydı yaptırmadım diyeni mi ararsın, hastalık öldürmüyor sadece hastanede yatırıyor (süründürüyor) diyeni mi ararsın. Gün geçmiyor ki cahilce yorumlar yapılmasın. Hangi akılla aşı yaptırmıyorlar anlamış değilim. Dünya çalkalanıyor hastalıklara aşı bulucaz diye bizim ev hanımları çıkmış yok yaptırmadım yok pahalı. Bakamıcağınız çocuğu da yapmayın bir zahmet. Allah akıl fikir versin