Aybuke_27 Yaptıran ya da yaptırmayan daha sağlıklı oluyor diye değilki canım,en hafif şekilde atlatabilmeleri için eğer bulaşırsa..İmkan varsa ya da imkanları zorlayarak elimizden geliyorsa ben yaptırma taraftarıyım.En hafif şekilde atlatılıyor zehirli ishal çok sıkıntı bir durum..Allah korusun.. biz 2 doz şeklinde yaptırdık