gizemm42 bakın böyle düşünmeniz çoookk normal. İçinde bulunduğunuz duygu durumundan dolayı hemen hemen her kadın bu karmaşık düşüncelere düşüyor.. öncelikle herşeyi kabul etmekle başlayın derim. Artık hayatınız eskisi gibi olmayacak. Herşey biraz daha yorucu olacak… bunları kabul ettikten sonra da; şuan bebek çok küçük ve aslında en kolay iş yapabilme, yemej yiyebilme zamanlarınız. Aslında bolca vaktiniz var bunlar için.. sadece siz elinizde küçük bir canla ne yapacağınızı bilmiyor, korkuyor, ve annelik sorumluluğunun altında kalıyorsunuz. Bu durumda olan anneler için çok sıkıcı sinir bozucu bir kelime ama “ hepsi geçecek” duyguların oturacak, bebekten zevk almaya başlayacaksın… onunla yaşamayı, onu hayatına katmayı öğreneceksin… sakin ol… sana bunları 2 sene önceden yazıyor, seni anlıyor ve sana çokça sarılıyorum hemcinsim🫂