gizemm42 zamanla alıştıkça rutin oluşuyor
Kuzum 2 aylıktı sabah yemek için 8 de yumurta haşlamıştım akşam 5 ti hala yiyememiştim aklıma o geldi 🥲🥲🥲❤️
1,5-2 aylık olunca daha iyi oluyor 3. Aydan sonra iyice iyileşeceksiniz- ben hiç geçmeyecek sanıyordum geçiyor gerçekten
Evde biri varsa anne eş vs bi bebeği bırakın nefes alın parkta bile 2 dakıka otursanız çok iyi gelecek