cahillesohbetikestim_ gizemm42 büyüdükçe her şey daha da kolaylaşacak… (ataklar hariç😀) az daha sabır.. birde zamanla nasıl işlerin hallollacağını çözüyorsun
gizemm42 cahillesohbetikestim_ İnşallah dediğiniz gibi olur çünkü cok ağrır bir sorumluluk ve zor bi süreç
JanJan_ gizemm42 Olabilir böyle günler çok olacak önemli olan sakin kalman, zor biliyorum ama sen ne kadar sakin olursan o da o kadar rahatlayacak. Henüz küçük bırak nasıl rahatlıyorsa öyle kalsın
JanJan_ gizemm42 Delirmiyorsun bacım merak etme sağlamız hepimiz 😂 İmkanın varsa ama havalar da güzelken koy termosa kahveni hava almaya bak ya da yakınında birileri varsa git gel evde tek bebekle kalırsan çok zor oluyor psikolojik olarak
gizemm42 JanJan_ Şu an bebeği de alıp tek başıma bir yerlere gidecek cesareti asla kendimde bulamıyorum :(