Pirasalipuding
30+ arkadaşlara sorum gerçekten çok yorgun mu hissediliyor ya da enerji çekiliyor mu?
Çoğunlukla ikinci çocuk tercih edilen yaş bununla mı alakalı bu durum?
Bence insan biraz da hissettiği yaştadır ya çok gözümü korkutuyor 30+ birkaç tanıdığım. 28 yaşındayım bu arada hatta 2 ay sonra 29 yani yakınım da 30’a negatif bir döngü mü bekliyor beni? 🥲
Bebeğim ile yıkılmadıysam eğer yıkamazlar beni modundaydım 🤣 Kullanıcı adım gerçek hayatım 10 aydır uyumuyorum ve eskisi gibi devam ettirmeye çalışıyorum hayatımı her anlamda. Evim, kişisel bakımlarım, sosyal hayatım. Bunlar bana yük gelmiyor aksine motivasyon kaynağım. 🙌🏻