Selam kızlar 🌸
Bugün şöyle bir etkinlik yapalım istedim.
20′li yaşlarında olanlar, 30 yaş üstündekilere soru sorsun. 30 yaş üstündekiler de kendi tecrübeleriyle cevap versin. Belki birinin işine yarar, belki birine cesaret olur, kim bilir. 😊
Ben tam 30 yaşında olduğum için kendimi biraz arada hissediyorum. Hem soru sorabilirim hem de cevap verebilirim. 😄
O yüzden ilk soruyu ben sorayım:
👉 Eğer tekrar 20′li yaşlarınıza dönebilseydiniz, hangi hatayı yapmazdınız?
30 yaş üstündekiler cevaplasın, 30 yaş altındakiler de farklı sorularını bıraksın.
Hadi bakalım, yorumlarda buluşalım. 💕