Pirasalipuding ben 25 tam arası 🤓 fiziken yorgun olmasam bile mental olarak birazcık yorgunum onuda küçük bebeğim olduğuna bağlıyorum.21de anne oldum anne olmaktan asla pişman değilim ama biraz daha bekler eşimle doyasıya vakit geçirirdim evlendikten 1 yıl sonra hamile kaldım tek pişmanlığım o,ama çocuklarım hiçbir zaman pişmanlığım olmadı sadece şöyle arkadaşlarım kafeye giderken ben çocuğu birine bırakacak birini arardım. annem hep baktı sağ olsun fakat 20lerin başında özgürce gezmek isterdim.27de de anne olmak isterken 25 yaşında 2 çocuk annesi oldum👻 30 yaşında da olsam aynı karakterde de olurum her yere giderim çocuk engel değil 😋 o da gezsin benle,onun dünyası benim gösterdiğim kadar sadece