seval868_ pamukseker_ eşim göktürk çok istedi ama tayinimizin çıkacağı yerlerde isimden dolayı sorun yaşamamak için Aybars koyduk 🥲😅❤️
hilal858 pamukseker_ 1 kızım var 2 oğlum var Uğur💙 ve Alihan💙, eşim Atilla koymak istiyordu ama ilk 2′yi o koyduğu için 3.yü ben koymak istedim
hayesmah24 Oğlumun ismi mahmut kerim ikisininde manası cok güzel 🥰tekrar olsa selim mahir ali yağız bera muaz kerem bunlardan birini koyardım mutlaka
Aklimideliricem Barlas oğlumun adı çok güzel tepkiler alıyorum hep bide bu aralar yaygınlaştı artık diğeri de Atlas ama o klasik djskjdjdjd
sultan9 pamukseker_ kızım var ama oğlum olsaydı deniz efe istiyodum cihan, aziz isimleri de çok hoş geliyo