Kizilciksurubu pamukseker_ Oğlumun adı Efe. Eğer ikinci çocuk düşünürsem ve o da erkek olursa Ege olsun istiyorum. :)
ikibaloglanannesi pamukseker_ Kutay ve Giray oğullarımin ismi🤍🌊 Onun harici Kubilay,Batuhan,Baturalp isimleri hoşuma gidiyor.
hamilesavi pamukseker_ nasıl isim koymak istiyorsunuz? Dini mi, Türk kökenli mi, geleneksel mi, çağdaş mı? Bir sürü opsiyon var ona göre daraltarak ilerlerseniz daha kolay olur sizin için. Biz kesin kararı ta kimliğini alırken verdik 😂
condomkursunu pamukseker_ oğlumun ismi Uzay. İçimde kalan isim ise Mete :) ikisini de çok seviyorum :)
Gokce320 pamukseker_ oğlumun adı Kayra ama beğendiğim isimler özellikle kuzeyi çok beğeniyordum arkadaşım koydu benden önce koyamadım ama yaman da hoşuma gidiyor