pamukseker_ Kızlar bebeklerinizin ismi ne önerir misiniz bana güzel isimlerden doğuma az kaldı karar veremiyorum
uykusuzmom_ pamukseker_ Kendi oğlumun adını veremiyorum anonim devam etmek için 😅 En sevdiğim isimlerden söyleyebilirim; Emir, Taha ve Aslan. 🩵 Siz ne düşünüyorsunuz?
defnealeyna08 Kızım var ama erkek olsaydı Andaç koyardım İlkokul arkadaşımın adı- anı hatıra demek Ya da Erinç Eski Türkçe mutluluk demek rahatlık esenlik eksiği olmayan kişi - bence çok güzel ikiside
papulikkk pamukseker_ Ata ve Kağan Batur 🩵 oğullarımın ismi ama İ ile başlayan isimleri de çok seviyorum. İlbey, İlber, İlteriş, İlker gibi 😅
aysegullyz pamukseker_ canım oglum,Saygın cok severek koymustum hala ismini soylerken seslenirken mutlu oluyorum,ilk günki gibi 🤎