metehanbilge hanımefendi, çocuğunuzun konuşma problemi olduğunu anlattığınız bir postta “dışarı çıkmıyoruz”, “ara ara ilgileniyorum” gibi bilgiler vererek nasıl cevaplar bekliyordunuz? yaşadıklarımı bilmiyorsunuz, görmüyorsunuz demek nasıl bir serzeniş e tabii ki bilmiyoruz??? ne yazarsanız ona göre cevap alıyorsunuz. sizin yazdıklarınızın dışında biz ne bilebiliriz? eğer yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermek istemiyorsanız derdinizi açık, anlaşılır, detaylı bir şekilde yazmalısınız. burda kimse yazdıklarınızın arkasında ne olduğunu düşünemez. müneccim değiliz.
özür dilerim şunu anlayamıyorum ya. örnek veriyorum, çocuğu vaktinde konuşmayan ve ekran veren bir anne. şimdi buna ne yazılmalı? bu kadar doktor, uzman hepimizin ulaşabileceği her yerde bas bas bağırıyor. e burda bunu yazdığınız zaman da her aklı başında insan size “ekranı kesin” yazacak. hoşunuza gitsin veya gitmesin. “ah canım sen de haklısın yapacak bir şey yok konuşur inşallah” mı demek gerekiyor. bence linç tayfa diye birilerini etiketlemek yerine eleştiriler içerisinde size doğru yolu gösterebilecek şeyleri seçip almalısınız. hayatta sürekli sırtımızı sıvazlayan insanlar bize bir şey katmaz. canımızı sıksa da gerçekler bizi iyiye ulaştırır.