metehanbilge Postunuzu okudum, insanların ne yazdığına bakmadım ama büyük ihtimalle haklılardır.
Ara sıra ilgileniyorum, kendisi başka dillerde çizgi film açıyor, eskisi gibi konuşmuyor, bir yere gitmiyoruz özetli postunuza ne yazılacaktı ki? Çocuğunuzla daha fazla ilgilenin, eline telefon vermeyin bu kadar basit.