Burası inanılmaz bir platform. Bazen okurken şaşırıp kalıyorum, herkesin pedagoji bilgisi akademik düzeye ulaşmış maşallah. Sanıyorum post sayıları arttıkça, bilgi düzeylerinin de arttığını düşünüyorlar. 20 aylık, 30 aylık çocuğu olanlar bile prof. dr. anne olarak konuşuyor ve yetkin de görüyor kendini, inanıyor yani yargı machine olabileceğine. Gerçekten ilginç. Sıkmayın canınızı. Herkes iyi bir ebeveyn olmaya çalışıyor ve bilgi paylaşımı yapıyor. Bir de bütün günlerini burada geçirip nasıl bunları söyleyebiliyorlar bu da çok acayip. Binlerce, onbinlerce postları var.. Sosyolojik değerlendirme lazım buraya. 😅