Hanımefendi yazdığınız posta gidip baktım, Bizzat sizin cümleleriniz şöyle ;
“ 2 yaş 3 aylık oğlum konuşmuyor tek bakıyorum bir yere girmiyoruz ev işi vs derken ara ara ilgileniyorum eskiden net dediği kelimeler bile ağzının içinde yuvarlıyor ekran vermemeye çalışıyorum ekrandan kendisi İspanyolca cizgifilm açıyor sii diyor dii diyor bunları öğrenmiş geçen gün salatalık dedim anlamadı Rusça aguriyet dedim demeye başladı durum bu”
Ya yazdıklarınızın vahemetinden bi habersiniz yada doğru/yanlış algınız kapalı. Kendisi nasıl ispanyolca çizgifilm açıyor ?sizce mantıklı mı bu? Boşuna insanlara çemkirmeyin hepsi haklı yorum yapmış.