feyzanuur patlakprezervatif keşke oğlum dursa da sallayarak uyutsam😬benimki kendi istemediği sürece hiçbi şekilde uyumuyor. kapama düğmesi falan lazım o derece. sallayarak uyutabilmeyi isterdim🥲
ecekrk patlakprezervatif 18 ayda atak var biraz zorluyor ondan kaynaklı olabilir uyku gerilemesi vs de yapiyordu
patlakprezervatif ecekrk 10.ayında gündüz uykusunu teke düşürdü. Sallarken direnmiyor başka şekilde de uyumuyordu. Ama sanırım bu akşam ki uykusunda her şey değişti eşim uyuttu ben dışarıdaydım. İmdat diye de aramadığı için sorunsuz geçti diye düşünüyorum 😄
oylesinebiri__ patlakprezervatif yanına uzanıp emzik kullanıyorsa ağzına koyun iki kaşınin ortasını okşayin işaret parmağınızla hemen mayisir avuç içinizi pat pat şeklinde omzuna vurabilirsiniz bebeğim 21 aylık hep böyle uyutuyorum hiç sallanmak istemedi bilmiyor sallanmak nasıl bişey 😂
patlakprezervatif oylesinebiri__ emziği 10.ayında düşürmüştü o zaman bıraktı biberon ile devam ediyoruz. Uyanık spor biberonu bitince atıyor 😅. Sonra diyor ki hadi baba beni kucağına al uyumuyor direniyor sonra ben ayağımda sallayınca uykuya dalıyor. Umarım geçici bir şeydir bende hiç sevmedim 😅
patlakprezervatif ecekrk yok babalığı iyidir 😄. Önce oğlum benimle beraberdi baktım rahat değilim aradım erkek erkeğe takılırız dedi aldı gitti 😄.
patlakprezervatif uykusuzmom_ bu akşam öğreneceğim. Yavrumun sesi de çıkmıyor köpek dişini çıkartıyormuş damağı yarılmış ucu biraz çıkmış.
uykusuzmom_ patlakprezervatif Oy yavrum kolaylıkla çıkarsın 🤲🏻 diş bizi de ezdi geçti gerçekten ve sadece 1 dişi çıktı bu kadar kabarma ve ağrıya, huysuzluğa. 🥲😅
patlakprezervatif uykusuzmom_ oğlumda iki diş diye yola çıkmıştık. O iki diş çıkarken 4 diş daha çıkardı 😅
patlakprezervatif Nikita tatlım oğlumun köpek dişi de çıkıyormuş. Huzursuzluğu belki de ondandı ben yanlış anladım. Dün gördüm dişini uyku dışında başka da bir şeyi yoktu anlamadım 😅
uykusuzmom_ patlakprezervatif Patır patır çıkarır o artık dedi çevrem de gelen giden yok bakalım sjdjdjfk
Nikita patlakprezervatif geçmiş olsun. Allah kolaylık versin. Ben bitirdim, unuttum o zor dönemleri ☺️