Teletabianteni bende aksine memeye alıştırmadım zaten istemiyordu da. Çünkü sallayarak bi başkası uyutabilir ama emerek başkası uyutamaz ve ben seviyorum ayağımda sallamayı ya şu an 15 aylık 😅 zaten uykusu geldiğinde 2 sallıyorum uyuyor uyumazsa kaldırıp ½ saat sonra tekrar deniyorum uyuyor