Oğlum 17 aylık ve sanırım 3gün oluyor belki de daha fazla. Hem gündüz hem de gece uykusuna ayağımda sallayarak uyutuyor. Ben oğlumu bugüne kadar ayağımda sallayarak uyutmadım. Biberonunu veriyordum yallah uykuya oluyordu ve hep böyleydi. Şimdi bu yeni alışkanlık mı geçecek mi?