UrbanMom oylesinebiri__ bende soguk hava hic sevmem hatta o kadar sevmem ki yazın sıcaklarda bile kaynar su ile duş alırım 😂
oylesinebiri__ UrbanMom benim eşimde öyle soğuğu hiç sevmez şansına nereye gitse soğuk onu buluyor 😂😂 benide sıcaklar
minikkusum33 mersinden bildiriyorum yanıyoruz fuat abi hava sözde bugün yağmurluydu bi damla düşmedi yere hava kapalı ama aşırı sıcak
gizemtemel UrbanMom denizli sarayköy daha düne kadar yaniyorduk simdiyse yagmur gok gurultusu firtina yaz malesef ege bolgesinede ugramadi
tekqueenbenimokey patlakprezervatif eskisehir kutahya arasi arabayla 50dk suan yagmur bastırdı nerde adalet ey mevlam ben eskisehire gidiyom xbhxjxjx😂
UrbanMom tubatogan umurlarında mı. Bende mesela karşıdan karşıya geçerken bi araba duruyor diğeri de bunu görüyor üstüme sürüyor baska memlekette böyle insanlar var mı acaba.