sencokbiliyon UrbanMom sabahları mont, öğlenleri kısa kollu, akşamüstü tekrar mont, yatarken yün yorgan. Konum Ağrının dağının eteği 😂 Kombi kafayı yedi aç kapat aç kapat.
oylesinebiri__ UrbanMom benim eşimde öyle soğuğu hiç sevmez şansına nereye gitse soğuk onu buluyor 😂😂 benide sıcaklar
Mbugra UrbanMom bende konyadayım burasıda aynı ama ben yağmuru seviyorum özlemişim valla içim huzur doluyor
masal_ece UrbanMom Sakarya düne kadar yanıyordu bugün çok güzel esiyor hava kapalı yağmur yağacak gibi
PapatyaMom_ UrbanMom ay bu sene Ankaraya yaz gelmiycek galiba bu arada sen Ankara nın neresindensin bende Ankara da yım da Sincan da
UrbanMom tubatogan umurlarında mı. Bende mesela karşıdan karşıya geçerken bi araba duruyor diğeri de bunu görüyor üstüme sürüyor baska memlekette böyle insanlar var mı acaba.