2-2,5 ay falan oldu 88 ile hamile kalıp 109 ile sezaryen oldum. Oğlum 13 aylık falandı 84 kg dim bana yapıştı sanki. Grow with jo yu herkesten duydum dedim yeter artık başlıyorum. Aynada karnıma bakıp seni istemiyorum artık dedim kendime sürekli. İlk başlarda evet bütün hareketleri yapamadım nefesim kesildi. Ama sonuna kadar hiç bırakmadım yapabildiğim kadarını yaptım. Bir hafta zorlandım ama sonunda yapabildiğimi farkettim. Yeme düzenimi değiştirdim yulaf ezmesi Çiya keten tohumu gibi besinleri hayatıma soktum. Arada biraz kaçırdım tabi ki ama şu an 71,5 kiloyum. Uzun zamandır görmemiştim özlemişim bu kiloları. İstikrarla devam ederseniz sonuç alırsınız. E tabi bunlara 1,5 yaşında yerinde durmayan oğlumda eklenince tam oldu 😅. Yani kızlar pes etmek yok sonuna kadar devam. Bir de spora ilk baştan zor olanla başlamışım onu farkettim bir sürü video var kendinize en uygun olanı zamanla bulursunuz. Mücadeleye devam 💪🏻