gulkayaa
Ben diyette değilim . Ama kilo vermeye başladım .
Beslenme şeklimi de düzenledim .
Mesela ekmeği canım isterse biraz yiyorum .
Sabah kahvaltımı 11 sonrasına akşam yemeğimi akşam üzeri 5 civarına ayarladım .
Ama zamanda esneklik yapıyorum .
İştahımı açlık krizlerimi düzensiz yemelerimi toparladı resmen .
En fazla 2 gün içerisinde duruma alıştım .
Haftanın 3 günü akşam 8,9 civarı (ben geç yattığım için uyku öncesine denk getirmeden )
Yarım limon , 1 soda . 1 çay kaşığı ucu toz zencefili karıştırırım içiyorum . 3 gün yapıp 4 gün ara veriyorum .
3 kilo gitti 3. Haftam .
66 .500 den falan 64,500 lere indim