gulkayaa aynen iste anliyorum birakinca tam birakiyorum en kotusu ayy 😬
ben 77 kg yum suan, idealim 73-74 filan cok iyi duruyor o rakamlar yaa, kışın 70 e kadar inmişti öf harikaydı 👌🏻
evde yqpabiliyorsan yarim saatini ayir, grow yap cok tavsiye ederim