Genelde şey der “aşkım el ayak bileğin gözükmesin, türbanı da boynunu kapatacak şekilde yap” der. Zaten öyle yapıyorum ama bazen farkında olmadan el bileğim açılıyor o zaman da güzelce söylüyor.
Ben zaten kıyafet bulmakta zorlanıyorum boyum uzun olduğu için, o yüzden kıyafet altına bileği kapatan yarım kolluk aldım onla hallediyorum😂 bide pantolonları büyük alıp sonra daraltıyorum belden😂
Sadece abiye seçerken beni çok zorladı, “balık kesim olmasın, bileğin gözükür bu olmasın, bu abiye boynu çok açar olmasın” 🤦🏻♀️
Zevkini beğendiğim için bende genelde eşime sorarım birlikte seçince bişey demiyor, bileğim açılsa bile ‘e aşkım sen seçtin ya’ diyorum 😂