Gamzelikiz_34 Ben eşimle ilk evlendigimiz zmn neleri nasıl giyecegimi konuştuk yani kapalı biriyim ama o halde tişört tarzı fln çok açık şeyler giymem dar şeyler giymem pantolon fln ben zaten öncede boyleydim şimdide aynı eşimin bişey demesine gerek kalmadı hiçbir zaman bı pantolon giyiceksem muhakkak kabami örtecek bı üst giyerim yoksa asla rahat edemem eşim de karişmaz zaten