Normalde benim eşim karışmaz ama içine sinmeyince ‘Canım bu olmamış’ diye rica eder, çıkartır. Elbise alacaktım, beraber baktık, hiç sevmedi. Bu sefer söylemedi ama yüz ifadesinden anladım, almadım. Sizin eşleriniz karışıyor mu? Veya tatlı dille mi söylüyor, yoksa sert bir konuşma mı yapıyor? Benim eşim hep tatlı dille uyarıyor, ben de o tatlı dile uyuyorum. En doğrusu anlayışlı olmak. 🥰