pnar122_ bişey demeyim demeyim diyorum ama hanımefendi, bu zamana kadar zaten bi uzmana gitmeliydiniz hadi yapamadınız ekranı kesmeliydiniz. Hala daha kriz çıkarıyor diye tamamen kesemedim diyorsunuz, iyi o zaman alsın çocuklarımız ellerine sopaları her istediklerini yaptırsınlar bize. Açın netten ekranın zararlarını gösterin o kocanıza , eğer umrunda olmazsa ,çocuğunuz okula başlayınca dikkatini veremeyen, öğretmeni dinlemeyen , arkadaşlarına vuran hırçın , kimseyle konuşmayan içe kapanık bir çocuk olursa , çocuğunuzun değil kocanızın kafasına vurun , vura vura anlatın gördün mü şimdi ekran zararını diye .