pnar122_ yanlış anlamayın ama bu zamana kadar neredeydiniz? Ekran var, sosyal iletişim yok, konuşma yok. Hatta diyorsunuz ki bıbıldama var. Oğlum da geç konuştu ama 27.-28. Ayda 2li cümlesi vardı. Ve elimden geleni yapıyordum. Oyun grubu, jimnastik, yüzmeye gidiyordu. Psikiyatriye de 23. Ay sonu gitmeye başladık. Konuşmadığını düşündüğüm için . 24. Ayda en kötü 2li cümle 50 kelime istiyor. Bunun en uç kısmı da 27. Ay sonları.
Yüksek ihtimalle göz teması da yoktur. Çok acil psikiyatriye gidin. Ekran maruziyetinin ilerisine dönülmüyor veya dönmesi çok zor oluyor malesef
Ekranı hala kesmek istememenizi anlamadım. Krize girer çocuk sonuçta. Dışarı çıkarın etkinlik yaptırın. Okula verin