clkkklc Benim oğlum 2 aylık olana kadar ağlamadı neredeyse. Doktora bile sorduk hiç ağlamıyor normal mi diye resmen.
Şimdi 20 aylık. Bazı dönemleri yaşadık, yaşıyoruz. Ağladığı zamanlardada bana çok ağlayan bir bebek gibi gelmiyor ama dışarıdan bakan bir gözle, bir keresinde arkadaşım evdede hep böyle ağlıyor mu diye sormuştu 😂
bence oğlum her bebek kadar ağlıyor ama annesi olarak bana zor gelmiyor özetle.