clkkklc orta şekerli bizimki. Bi bakmışsın çok iyi gülücükler havada uçuşuyor bi bakmışsın en ufak şeyde kendini yırtarcasına ağlıyor. Atakları da yaşadık diyebilirim, uykumuzda 11. Aydan beri iyi gidiyor inşallah böyle devam 6-7 aya kadar sabah 5.30-6 da uyanıyorduk sonra yavaş yavaş geç uyanmaya başladı. 1 yaşında şuan biraz inatlaşması başladı