clkkklc
Bence herkes aynı süreci yaşamıyor, tüm bebekler bambaşka kardeşler bile .
Herkesin kriz , atak , sendrom ismine ne derseniz olmuyor.
Fakat tüm annelerin ortak sorunları nasıl olursa olsun kendi içinde zorlandığı, mutlu olduğu vay ve dediği anlar oluyor.