gg3848 küçük çocuklar için olan yerlerde 15-20 dk sıra oluyor çok fazla değil. Ama onlar size pek hitap etmez😅 iki park var ikisi içinde bilet ve ücretlendirme ayrı biri sadece yetişkinlere uygun orası daha eğlenceli örümcek adam vs orada oluyor diğer tarafta atlı karınca elsa falan var. Muhtemelen hatırlayacağı bir anı olmaz ona. Size tavsiyem kendiniz gitmek istiyorsanız girin dönme dolaba falan her yerde binersiniz. Oraya vereceğiniz ücreti daha faydalı yerlerde harcayın😅