gg3848 kızınız oradaki oyuncakların çoğu için küçük bence. Bir de çok sıra oluyor bir oyuncağa bir saat sıra bekleniyor. Benim oğlum 6,5 yaş kızın 21 aydı gittiğimizde . Oğlum ve biz eğlendik. Kız da bindi ama atlı karınca dönme dolap falan ona göre daha çok. Araba vardı bir de😅