KLORAK gg3848 valla yazlık da al ince uzun kol ve yağmurluk da, buraların güneşi 25 derecede bile çok sıcak Ama yağmur gosteriyorsa da serin olur
gg3848 KLORAK genel olarak yağmur ve bulut gösteriyor mesela şu an istanbulda 25 ama çok daha sıcak hissediliyor tedbirli gelmekte fayda var çok teşekkür ederim 🤗
OptimusPrime gg3848 hala soğuk 😂 Sabahları akşamları daha da soğuk yarın falan da baya yağmurlu olacak. Çocuklar içi şardonlu kıyafetler giyiyor dikkat edin 🌸
gg3848 OptimusPrime dün döndük canım yani bize yine de çok soğuk gelmedi ama kızım genelde hep ince bir mont giydi😂
gg3848 uykusuzanne__ çok güzel geçti Paris’e gerçekten bayıldım tekrar gelmek isterim Disneyland‘da gerçekten çok güzeldi kızım çok eğlendi iyi ki gitmişiz🥰