Havalibebek belladonna_ Gece battaniye ile yatıyoruz gündüz de evin içi iyi şimdilik açmıyorum kahramanmaraş
Asyaveannesi04 belladonna_ 26 derece oda için sıcak ben hep 22 derece gibi yapıyorum rahat oluyor uyumadan önce camını açıyorum serinliyor
belladonna_ Asyaveannesi04 bizim dışarısı da 28 dereceleri buluyor oda içi en fazla 26 ya düşüyor klimasız . Klimayı açsam çok soğuk oluyor . Açmasam nemden durulmuyor
Tosbikhamza Gündüz açıyorum ara ara 27de ama gece fan ayarını tek açıyorum Diğer türlü soğuk olacak gibi gece üstünü açık uyuyor çünkü. Uzun kol uzun pijama giydiriyorum Adanada yaşıyorum bu arada. Şu anlık sadece fan iyi götürüyor bizi iyi geliyor 😀
belladonna_ Tosbikhamza aaa bak bende öyle yapayım kısa kollu giydirince içim rahat etmedi benimde 1 de kapattım klimayı
Yaso_ belladonna_ İzmir iki gündür öğlen açıyordum ama bugün şuan da açık ama düşük ayarda evim küçük klima antreye vuruyor yatak odası şuan 25.8 derece oğlum da zıbın ve şortla yatıyor ona rağmen terlemiş 🫠
zetabloom Ankara gece soguk Kombiyi kapattım gece acıyorum bazen 35 te Ben üşüyorum oglumda üşüdügünü söylüyor Bebegi baytaniyeye kundak yapıyorum
belladonna_ Retzja oh valla en iyisi ben açtım ama gene bebeğim uyandı sıcaklardan değil diş sancısından artık emin oldum
belladonna_ cokbilmismom olan odayı açıp diğer yerleri kapatırsanız yatak odasına ulaşır komşum öyle yapıyor
cokbilmismom belladonna_ maalesef bizim evimiz iki katlı klima alt katta o yüzden yukarıya bir faydası yok
belladonna_ pink9 ben sadece kısa kollu zıbın ve alt pijama ile yatırıyorum klima açarsam belden aşağı Müslin örtü örtüyorum