belladonna_ Asyaveannesi04 bizim dışarısı da 28 dereceleri buluyor oda içi en fazla 26 ya düşüyor klimasız . Klimayı açsam çok soğuk oluyor . Açmasam nemden durulmuyor
belladonna_ Tosbikhamza aaa bak bende öyle yapayım kısa kollu giydirince içim rahat etmedi benimde 1 de kapattım klimayı
cokbilmismom belladonna_ maalesef bizim evimiz iki katlı klima alt katta o yüzden yukarıya bir faydası yok
Feyzosumunannesi belladonna_ Mersinde yaşıyorum en sicak şehirlerden Birtanesi ama henüz klima açmadık aksamlari pencereler acik yatiyoruz esiyor.