belladonna_ Asyaveannesi04 gece bebisler için nasıl ayarlıyorsunuz bizim oda 26 derece 65 nem nemden dolayı basık oluyor ve terliyor çok fazla damlaaa_1 cokbilmismom
cokbilmismom belladonna_ gece açmıyoruz çünkü yatak odamızda yok klima ne yazık ki camlar açık yatiyoruz
pink9 belladonna_ merhaba Bızım oda da gündüz 27 deveci cam açık üstünde kısa zıbın altında şort var üstünü örtmüyorum ona rağmen uyanınca Ensesı terlıyor ama gece 25/26 ya düşüyor oda üstünde ınc örtü oluyor sız ne örtüyorsunuz
Asyaveannesi04 belladonna_ 26 derece oda için sıcak ben hep 22 derece gibi yapıyorum rahat oluyor uyumadan önce camını açıyorum serinliyor
belladonna_ Gokturkmom betul97_ bebisler için gece nasıl ayarlıyorsunuz ben şimdi 26 derece iki fan açtım
Gokturkmom belladonna_ 24 derece tavana üfürtüyorum.Bizim evin düzeni klima oturma odasında kapıya doğru ve antreye üflüyor diğer odalara yayılıyor o yüzden direkt klima vurmuyor oğluma :) gün içinde de ona gelmeyecek şekilde açıyorum
betul97_ belladonna_ 24 derece de açıyorum zaten klima bize doğru vurmuyor yine de tavana doğru üflüyor en düşük fanda açıyorum. Üstünü de normal kısa kollu takım giydiriyorum
belladonna_ Gokturkmom bizim oturma odası ve yatak odasında var arası mesafeli baya hayatta yatak odasına gelmez 😅 yatak odasında bizim yatağın üzerinde klima . 26 da iki fanda şu an bebis kısa kollu takım ve belden aşağı Müslin ile uyuyor şu an
Gokturkmom belladonna_ Bizimde öyle zıbın ve üzerinde müslin örtü var 🌸 yeterli gelir ara ara göğsünü sırtını kontrol edin üşürse anlarsınız zaten :)
belladonna_ Retzja oh valla en iyisi ben açtım ama gene bebeğim uyandı sıcaklardan değil diş sancısından artık emin oldum
belladonna_ cokbilmismom olan odayı açıp diğer yerleri kapatırsanız yatak odasına ulaşır komşum öyle yapıyor
belladonna_ pink9 ben sadece kısa kollu zıbın ve alt pijama ile yatırıyorum klima açarsam belden aşağı Müslin örtü örtüyorum