Geçen sene 1 yaşında her şey dahil otel tatili çok keyifli ve kolay geçmişti. Bu sene 2 yaş butik otel+dışarıda yeme içme gezme tatiline gittik çok zor oldu. 2 yaş sendromundan dolayı sanırım keşke her şey dahile gitseydik diye pişman olduk.
Bir de dışarıda yemeğe gidiyoruz ama tatil yeri olduğu için kalabalık oluyor servisler bebeğe uygun değil vs yeme içme de dert oldu yani. Çocuk günde 3 öğün sonuçta.