ipekduru7 merhabalar. benim öncelikle avantajım oğlum ek gıdayı reddettiği için sadece emerek geçirdi tüm tatili😬yeme noktasında konserve taşırdım muhtemelen yeseydi. havuzda kafasının ve yüzünün ıslanmamasına çok dikkat ettim, sadece simitte yüzdü. çıkınca da hemen içme suyuyla durulayıp kuru kıyafet giydirdim sürekli. odada da klimayı önden çalıştırıp oda ısısını sabit tutmaya çalıştık klimaya direkt maruz kalmaması için. güneş kremine ve şapkaya çok dikkat ettim, tatil bittiğinde bembeyaz oğlumda hiç renk değişimi yoktu, otel görevlileri çok şaşırmıştı😄