Kesinlikle villa değil. Villa tatili, adı tatil olsa da tatil değil bir kere. Yemeği yap, bulaşığı yıka, evi süpür… Ee, tatil bunun neresinde? 😅 Hepsini denemiş biri olarak tam pansiyon otel ile sadece konaklama + dışarıda yeme içme olayı bence aynı, ikisi de keyifli. Elbette her şeyde olduğu gibi tatilde de bebekle zor. Ama insan alışıyor.🤗 Yazın Antalya’da insanı çocuktan önce sıcak mahvediyor zaten.🥵 Akdeniz’in güzelim koyları, sahilleri dururken klorlu havuza sokmayın bence kendinizi de bebeğinizi de.