oylesinebiri__ Niyesordunbucevabi geçen diyorum kp şey diyor Aa insan memleketini sevmez mi 🤣🤣 diyor baba valla olmuyor sevemiyorum dedim
emosss__ Bize de Diyarbakır çıktı kızlar. Aile götürülebilir 8 5 demişler ama bilemiyorum bilgisi olan var mı?
kahvekolik__ Biz 6 senedir ayrıydık yine ayrı kaldık o kadar canım sıkkın ki anlam veremiyorum niye aynı yer gelir ki hani batı gelecekti Kars’tan karsa atmak nedir
emosss__ Niyesordunbucevabi ay inşallah bizde kalırız şuan öyle bilgi verilmiş ama o kadar ayrı kaldık ki inanamıyorum dedim burdan yazıyım orda olan yada oraya tayini çıkanlar da mı kalıcı diye kendimi ikna etmek istiyorum
oylesinebiri__ Niyesordunbucevabi insanlarını sevmiyorum :-) maalesef burada olduğum sürede bir kaç şey oldu soğudum