emosss__ Niyesordunbucevabi ay inşallah bizde kalırız şuan öyle bilgi verilmiş ama o kadar ayrı kaldık ki inanamıyorum dedim burdan yazıyım orda olan yada oraya tayini çıkanlar da mı kalıcı diye kendimi ikna etmek istiyorum
kahvekolik__ Niyesordunbucevabi o yüzden canım demek ki.. benim eşim kkk 6 yıldır ayrıyız yine ayrı kaldık çok canım sıkılıyor neden kalıcı gelmiyor hiç
namkoll cbgm38 Zaten 3 senedir eşyamı götürmüyorum kendi evimde bıraktım eşyam kullanamadan eskidi eşya götüremiyoruz. Tercih dışı cııktı daha ne diyeyim ki. O kadar yer yazdık oralar bitti de tercih dışı çıktı…
hehehehehehe Kızlar Van başkale hudut nasıl bi yer eş götürülebilir mi? Allah için eşim piyade bi bilen söylesin
melda111 cbgm38 henüz o kadar bilgi alamadık ama inşallah sabittir bizde istanbuldayız bütün düzenimiz alt üst olucak maalesef 🥺
melda111 Balbulutu teşekkür ederim piyade eşim ve çıkan yer Diyarbakır’a yirmi kilometre uzaklıktaymış sanırım
cbgm38 melda111 istanbuldayız derken eşin İstanbul’da mı görev yapıyordu? Bize de ist çıktı ama burada değil sanırım görev yeri. Bende istanbuldayım
emosss__ melda111 bize de diyarbakır çıktı aile götürülebilir demişler yeni bir birlik kurulacakmış sanırım eşim söyledi ama neresi tam olarak bilmiyorum