nadidelifora çok hakli buldum ben sizi, bazen biz inkar etmeye çalışıyoruz ama ne kadar inkar etsekde gerçeklerle yüzleşmek gerek, zaten kendiniznde yazdiginiz gibi belki otizm değildir belki çok ekran maruziyetidir ama en iyisini işinin uzmani bilir, bir başka doktora da götürmesi gerekir, 23 ay buyuk bir ay artk dedğiniz gibi ileri beceriler gerekir, yani benim bebeğim mesela 1 yasindan beri işaret eder, 5 6 anlamli kelime soyler, adina tepki verir,komutlari anlar ama ben hala rahat değilim, hep araştryorum, dedğiniz gibi annelern cahil olma durumu yok şu devorde, insAllah haniçefendi soyledikıerimizi dinleyip bor baska çocuk psikatrne gotirur cocuğunu