betuldenz Hiçbir problem yoksa neyi soruyorsunuz o halde sürekli? Sorunu yok saymanın kime ne faydası var? Az önce parkta bir arkadaşımın oğlu ile karşılaştım. 2,5 yaşında atipik otizm tanısı almıştı. Çok fazla ekrana maruz bırakılmış bir bebekti o da. Çocuk şu an 5 yaşında ve ben en son 3,5 yaşında iken gördüğümde çocuk çok daha iyi durumdaydı. Bugün asla yüzüme bakmadı, sürekli inler gibi ses çıkarıyordu, gözlerini çeviriyor ve yerinde duramıyordu, bakıcısına söylediği anlaşılır tek kelime “ev ev”di. Bakıcısı o an kraker vermiyor diye benim ondan almam için gelip elimi tuttu ve beni bakıcısına götürdü inler gibi sesler çıkartarak. İletişim mi sizce bu? Annesi de kabul etmek istemiyordu bu tanıyı. Belli ki bir şeyler yanlış gitmeye devam etmiş ama. Çocuğu öyle görünce içim parçalandı. Bu kadar kapatamazsınız kendinizi. Çok acil uzman desteği almalısınız. Kontrolsüz ve sınırsız ekrana, hala kabul etmemeye pes diyorum, başka da bir şey diyemiyorum. Göz göre göre…