portakalliordek Evet bebiş için üzücü bir durum olmuş ama dünyanın sonu değil, başka bir sebepten de bir süre emziremeyebilirdiniz.. Bence hamile kalma ihtimaliniz çok çook düşük, endişelenmeyin. Hem yumurtlama gününüz de değilmiş, hap kullanmasaydınız bile ihtimal düşükmüş zaten.